סיפורים אישיים

הסיפור של חיים

נוער בבתי ספר
עיר: אשדוד

חיים, תלמיד כיתה ט' המשתתף בתכנית הסיוע הלימודי "ספייס" של הפרויקט הלאומי בעיר אשדוד מגיע לשיעורי תגבור הלימודי  "ספייס" מזה שלוש שנים. הלימוד הפרטני, היחס של המורים בתכנית הסיוע הלימודי ספייס מספר חיים עוזרים לו במימוש חלומו להיות מהנדס ולהתקבל למסלול עתודה יוקרתי בטכניון שם  ירכוש תואר הנדסה  ולאחר מכן ישרת בצבא.

אך למרות עצמאותו הרבה והתשוקה שלו למדעים, בעבר חיים ניתקל בלא מעט אתגרים. לכן בעידוד המורה שלו הוא הצטרף לתכנית "ספייס" שנותנת תגבורים לימודיים במקצועות הרלוונטיים לו. מרגע כניסתו לתכנית "ספייס" חל שינוי משמעותי בציונים שלו.  ועל פי מוריו העידוד והמשוב בתכנית ספייס הם אלו שנתנו לו מוטיבציה להצליח יותר בלימודים.

רכז תכנית ספייס בעיר אשדוד מאד מרוצה מההישגים הלימודיים של חיים: "חיים הוא תלמיד מיוחד. מאד רציני בלימודים ומאד מתחבר לתחום האלקטרוניקה. יש לו רצון להבין כיצד מכשירים פועלים וכיצד ניתן לתקן אותם. ובנוסף הוא בחור שלוקח אחריות על החיים שלו. הוא מסור, אחראי ולא מתבייש לקחת יוזמה ולבקש עזרה לכן ברור לכולנו שחיים יצליח בעתיד. בנוסף, חיים הוא הנציג האידאלי של תכנית "ספייס" מאחר והוא אינו תלמיד חלש בלימודים אלא תלמיד מצטיין והוא גורם לתלמידים רבים להשתתף בתכנית ולהבין שתכנית ספייס מיועדת לכולם ויכולה לתרום לכולם."

חיים מסכם בחיוך: "אני מאד נהנה משעורי התגבור של תכנית "ספייס"  ובעיקר מהמורה להנדסה שעוזר לי להבין את תחום האלקטרוניקה טוב יותר. ואני מקווה שבעתיד אתקבל לטכניון ואוכל להגשים את חלומי להיות מהנדס!"