סיפורים אישיים

הסיפור של ענבר

נוער בבתי ספר
עיר: חדרה

"ענבר היא תלמידה יוצאת דופן במיוחד." מספר לנו יעקוב רכז תכנית ספייס בעיר חדרה". היא  לומדת בכיתת חמש יחידות במתמטיקה אנגלית ופיזיקה ומשתתפת בתכנית מצוינות שמספק בית סיפרה והיא אחת מתוך חמישה תלמידים נבחרים שקיבלו תעודת הצטיינות מטעם עיריית חדרה השנה. יש לה משמעת עצמית, מחויבות ויחס חיובי כלפי אנשים סביבה" מספר לנו יעקוב בגאווה."

אך עם זאת, הלימודים  לא תמיד היו קלים עבורה. "כשנכנסה לתכנית ספייס ענבר הייתה נערה מופנמת שהתקשתה לבקש עזרה. היא הייתה מוצלחת בלימודים אך עדיין לא ברמה שהיא היום." מסביר יעקב.

עם כניסתה לתכנית ספייס ממוצע הציונים שלה השתפרו פלאים. אם בעבר הם נעו בין  80-60 במקצועות מתמטיקה ואנגלית. היום הם נעים בין 90-100. והיום היא נחשבת לאחת התלמידות המצטיינות ביותר בבית הספר.

"זהו הישג אדיר ומשמעותי  ותכנית ספייס העצימו אותה ועזרו לה לממש את מלוא הפוטנציאל " מסביר יעקב.

ענבר מציינת שהיא אוהבת את העובדה  שהתכנית מותאמת באופן אישי לצרכים האקדמיים  של כל תלמיד ותלמיד כמו בחליפה אישית. מקצועות הלימוד האהובים עליה  הם מתמטיקה, הנדסה ופיסיקה. והסיבה לכך היא שהיא אוהבת לפתור פאזלים ולחשוב מחוץ לקופסא. היא חולמת להצטרף ליחידת המודיעין בצבא ,ללמוד בעתיד בטכניון ולעבוד בהיי-טק. ואין ספק בקרב מי שמכיר את  ענבר כי היא תממש את חלומה. כי היום ענבר אסרטיבית ובעלת תעוזה ויש לה את כל היכולות להגיע ליעדים שהציבה לעצמה!